dijous, 3 de març del 2016

Valencianada 2016

La Valencianada16 del passat 17 de febrer va ser una de les excursions que més m'han agradat des que estic en l'institut. No sols perquè ens vam riure molt, sinó també perquè, almenys jo, vaig descobrir llocs nous que no sabia que estaven, també a desplaçar-nos buscant les línies d'autobús correctes i conéixer gent.
Jo ho hauria fet diferent. En compte d'anar allí ja coneixent els llocs, haver eixit sabent només un lloc i ja en eixe lloc que se'ns donara la següent direcció i així jo crec que ens hauria costat més i no portaríem ja les direccions de casa.

El matí va començar en el Muvim i d'aquí cada grup es va anar a començar el seu "circuit". 
Nosaltres primer vam ser a la Catedral de València on vam veure la tomba del poeta Ausias March, la qual, per cert, des del meu punt de vista aquesta molt mal situada per a la importància d'Ausias March. Em va costar trobar-la, jo anava mirant en un lloc a la vista, però tot el contrari, aquesta estava a una cantonada i en el sòl. Després, fora, Laura va llegir un poema seu en la porta de la Catedral, el qual gravarem i pujarem a instagram. 
Després de la Catedral vam anar a l'Almodí, que estava darrere. En l'Almodí ens vam fer una foto amb un altre grup de gent de la Valenciada, dient primer "Ei bona gent!". A continuació ens vam anar al Reina Sofia, allí ens vam fer la foto més original creo jo, a l'estil Abbey Road.

Vam tornar a agafar el bus i ens dirigim al museu de Belles arts, allí també ens vam fer una foto amb un grup de xiques de la Valencianada.
I ja, per finalitzar la ruta, vam ser al jardí Botànic.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada