dijous, 3 de març del 2016

50 aniversari del I.E.S. Isabel de Villena.

El passat 13 de febrer va ser el 50 aniversari de l'I.E.S. Isabel de Villena, al qual jo vaig assistir. Em va agradar molt, però va haver-hi una cosa que no molt.

Em va agradar l'exposició de fotografies, veure als exalumnes tant en les fotos com allí buscant-se, i també trobant-se amb antics companys. També em van agradar les xarrades del principi i els diferents tallers que es van fer, encara que jo només vaig assistir a un. Una altra cosa que em va agradar va ser el menjar del mig dia, encara que no crec que això siga rellevant. El que no em va agradar van ser els discursos del final, no perquè estigueren mal fet o no feia falta fer-los, sinó perquè es van fer molt llargs, era ja tard. Al meu pareixer haurien d'haver sigut al principi, ja que el que requerien era atenció.

Va estar molt bé veure que eixe era el meu institut i totes eixes persones havien eixit d'allí, veure com és un institut important i amb coses que la gran majoria no té.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada