diumenge, 7 de febrer del 2016

Presentació

Hola Wiggetiers, per a començar amb el blogg diré perquè he posat aquest nom, tant el del blogg com el de la URL.
El nom del blogg ho vaig posar, a part de perquè òbviament m'agrada, perquè és una frase de Vincent van Gogh i és un dels meus pintors favorits. La URL que he posat és perquè s'assembla a la frase de Vincent i perquè en part és el que jo faig. Moltes vegades no se que pintar i llavors em deixe portar conforme em trobe eixe dia i ix tot a soles. No pintaràs el mateix un dia que estigues trist o mal, que un que estigues feliç. També perquè si pintes els teus "sentiments" les teues obres portaran una gran part de tu, a part que l'hages fet tu, clar està.

I després d'esta presentació, comencem amb el blogg de "Cultura Audiovisual".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada